Hemma igen!

Japp sitter nu vid datorn nån minut bara.
Men jag är hemma igen.
Denna gång har det varit skitjobbigt om man får skriva så.
På flera sätt.
Men jag har lyckats.
Dels så skulle vi ju lära oss prata innför grupp.
Och fast vi känner dessa människor så är det jobbigt.
Men första dagen skulle vi ha en presentation.
U och jag camperade ihop.
Jag presenterade henne lite grann och hon hade skivit ett rim om mej.
Har den i packningen så den kanske kommer sedan,den var bra!
Hade skakningar och timmarna efter det var jobbiga.
En stund efter lunchen första dan så skulle vi ha pacningen med jympa kläder med oss.
Gärna för dusch oxå efter åt.
Det var ett medelpass på friskis som ena kurs ledaren fixat till.
Och jag var duktig!
Orkade allt fast det var ca 8 månader sedan jag tränade.
Barfota var jag med så fick ta det lite lungt på springdelen,men jag sprang.
Tog det lungt på kvällen innan maten och sedan var det China restaurang.
Gick hem på rummet när det var färdigt ätet,
vissa fortsatte på karaoken som öppnades för deras skull.
På morronen hade jag en tjej med mej som tränade.
På hotellet fanns det ett tränigsgym av det otroliga slaget.
En ganska stor poll,som tyvärr var bokad ganska mycket,solarium och en yogasal.
Tränade på en avanserad orbitreck, och gick igenom alla maskiner,kul!!
Sedan var det att ducha och äta lite frukost.
Hade kurs hela dagen till 17,30 båda dagarna.
På slutet gick ledarna och delade ut lappar till alla och vi skulle ha
improviserade värvningssamtal med nån i gruppen.
Och dom som hade nr på lappen skulle ju gå upp förståss.
Jag hade nr 2 men det hanns inte med alla och idag skulle vi inte fortsätta med det.
Lovade dom.............
Vi var kvar på hotellet och åt,men som vanligt är det inte bra mat på hotell tycker jag.
Men det var skönt att gå på rummet och sova efter det.
Tydligen så var där en trubadur och det var 2 för 1 så det
hade ju inte blitt så dyrt om man stannat...
Men jag hade en sådan hem längtan att jag bara vela sova.
Den började redan på första kvällen men hade varit undanstoppad på dan,
men kom med full styrka på kvällarna.
I morse knackade jag på hos min tränar kompis men
hon orkade inte följa för hon hade huvudvärk.
Så jag gick på mitt första yoga pass själv jag!
Det var riktigt roligt.Skönt att få sträcka ut musklerna efter friskis passet.
Hann inte med frukost men jag hade ju mina soppor med.
Och när vi kommer på kursen igen så ska vi ju fortsätta med värvningssamtalen och
jag ska upp.....................................................................................
Hann inte bli närvös heller.
Bad att en tjej från Leksands Hemköp skulle komma med mej och spela mot mej.
Och det gick jättebra.
Vi fick beröm.Dom tyckte vi var duktiga och sakliga och hade en mysfaktor.
Jag pratade på om vad som hade hänt på Waxholmsbolaget som
hade tagit in utländska arbetare och om att det var bra reseförsäkring
eftersom hon tyckte om att resa.
Glömde totalt bort avgiften men det var bara bra det.
Stolt över mej själv när jag satte mej.
Men sedan vela jag bara hem!!
Hela familjen var ute på perrongen när jag kom hem!
Oh så skönt det var att träffa dom.
Nu har Göran lagt sej i sängen och killarna sover sedan nån timme tillbaka.
Så nu är det väl dax för mej med.
Vi får se vad vi hittar på i morron.
Min hylla finns inte på nått ikea i närheten så vi får väl se vad det blir.

Go´natt.



Kommentarer
Postat av: jenny

Vad duktig du är! Vet att det är pirrigt, men "darrat i flera timmar efter"? Då var det ju jättebra att du vågade gå upp efter det!!!Jag har jobbat ganska mkt med att lära mej prata inf folk, det är fortf svårt, men nu tycker jag att det är roligt! Men då måste det vara något jag KAN! :)
Kram kram!

2008-01-24 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0