Härligt!!

Nu är det söndag och bara ca 2 timmar kvar till jag ska åka och rida!!
Vila tänker jag då göra en sväng snart.
Är lite trött efter gårdagen.
Det blev inte nå dricka för mej.
Men det blev lite sent,Sara sov här så vi behövde inte känna nån stress.
Vi bowlade vid 19 och hör och häpna
så var vi nästan sist när vi kom dit.
Flera andra hade varit hos Agda på förfest och
det brukar vara svårt att komma från den då...
Det gick jättebra på bowlingen.
Efter lite räkning och ihop räkning visade det sej att Göran vann resultat messigt.
Micke 2:a Maria 3:a och jag 4:a.
Göran och Micke var i samma lagså dom vann ju lagvis.
Anders var med i samma lag han med.
Jag hade Jukka och Torbjörn i mitt.
Jukka hade aldrig spelat och hade ju så klart nybörjar tur så det hette duga
och Torbjörn var lite för över förfriskad....
Åt på 49:an sedan och jag hade lamm som var suveränt god!
Göran hade jag beställt en planka till,
som han tyckte var bra.
Gick på Folkan sedan men det var väl inte nån höjdare men ok.
Var faktiskt upp och dansade 2 danser,varav den ena var bugg....
Fast golvet var halt så jag åkte i golv en sväng.
Totte som jag dansade med tappade mej i en snurr.

I morse sade vi hejdå till Tobias som åkte bussen
till Stockholm med farmor och Marie + 2 barn.
Han ska ut med Birka båten.
Det var lite tufft när bussen gick och Dennis frågade om jag gäspat...
Men nu har jag kontroll på andningen så det ska väl gå då.
Dom har väl kanske en timme kvar på bussen nu.
Hoppas det verkligen går bra.Dennis var sugen nu med han.
Tidigare har han vägrat.
Var runt på lite affärer en sväng innan vi for hem och grillade korv ute.
Dennis körde 4-hjuling och Göran plockade fram sin gammelskoter.
Men som vanligt när jag sitter ute så försvinner solen så det blev lite kallt.

Nej dax för soffan en sväng nu.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0