Härligt!!

Efter träningen med den lilla musen som sällskap,
åkte faktiskt vi till stan Dennis och jag.
I hällregn hämtade vi upp Sara och gick en sväng på stan.
När vi kom på Kappahl hade dom väldigt många reaställ utställda.
Och där pratades det om ett sms som skulle ha kommit dagen före.
Kollade min mobil och där stod det att
det var halva priset på alla reaplagg om man visade smset!!
Gissa om kul det blev då!
Fick 3 uppsättningar blusar/byxor,
och 2 sjkortor till Göran för under 500 kr!!
Kunde ha byxorna nu men dom är till för om några kg till...
50 kr paret var dom deffenitivt värda!
Ens blusen och rutiga cityshortsen tänkte jag ha på nån
av middagarna när jag ska på kursen.
Likaså dom andra blusarna kan man ha där.
Det var ju så kul där att tiden bara försvann.
Bestämde att vi skulle åka och hämta Tobias och till Sara och äta semla,
för det hade Dennis fått syn på i Fyrens fikaställe.
Och han skulle ju ha lunch då inte nått sött.

         

Tobias vela bara köpa kakor,men som ni ser så skulle han smaka ivarjefall.
Dennis kurkade nästan på sista tuggan,
men tillslut gick det i!

image717

Lämnade denna mysiga trio för att åka på ett möte.
Göran hämtade upp dom en timme senare.
Tänkte fara och spela innebandy med Tobias på skolan,
men han hade inte riktigt lust och det blev sent med maten.
Så vi får försöka nån annan gång.
Göran satte ut några fler fällor igår, så vi får väl se om jag har sällskap i morron oxå.... 

Kommentarer
Postat av: Sara

Myspys dag! Tack för det!

2008-01-17 @ 12:25:54
Postat av: Jana

Jo men visst, men det är jag som ska tacka!!
Kramisar!

2008-01-17 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0