Underbart härlig dag!!

Det har det verkligen varit idag!!
Perfect dag för en friluftsdag.
Skjutsade in Tobias till kl 8 på skolan.
Var med en stund där och sedan hoppade han på bussen och
jag och Dennis plockade upp en jobbarkompis med barn.
Vi for efter bussen till Näsviken typ...
Kalvhaga hette det.
Det var som nån sade idag,
-Det är en riktig vinterdag.
Strålande sol och inge blåst,ca -5 grader.



Här har Tobias rad hoppat upp i vagnen.
4 ekipage var det som drog ca 100 pers ut.
Sedan bar det av med häst och vagn mot en vall i skogen.



Här har dom kommit fram.
Åkte andra omgången så vi hann med och kolla
på hästarna som var kvar och fikade innan vi for.
Jag åkte med en pappa dit för det fanns inte riktigt med plats.



Barnen fick hamburgare med bröd+
att alla hade fika med sej.
Sedan fanns det flera backar att åka i.
Killarna hade en bob och en dubbelpulka med sej.
Jag åkte boben med Dennis nån gång.



Här kommer hästarna tillbaka för hämtning av andra gruppen som vi var.
Då fick jag åka med!!

image745

Sån här härlig syn hade jag på väg tillbaka!!!
En härligt pigg nordsvensk åkte vi med.
Det var en till sån sedan var det ardennrar.
Tobias åkte bussen tillbaka och
jag fick leta honom lite för han vela vara på fritids och det skulle ha ju inte.
Åkte och tankade sedan for vi hem.
Fikade på verandan när vi kom hem,
sedan plockade även Tobias fram sin cykel.
Dennis tog fram den igår.
Då hade vi en härlig förmiddag hemma med en tur till Collorado,
sedan for vi till stan.
Lediga söndagen gick med en väldig fart.
Svärföräldrarna var här och Jörgen och Maja,
så man kan säga att det var en släkt helg:)
Lagade middag till dom sedan for jag å red,
så när jag kom hem var det diskat och fint!!
Det gick jättebra med Casablanca igen!
Hur roligt som hellst.

Kommentarer
Postat av: Jenny/Powerwoman :)

Ja, det var verkligen en härlig dag!

2008-02-12 @ 21:43:57
URL: http://mammzen.blogspot.com
Postat av: Sara

Aaaaha, nu vet ja vart det ligger! :) Ni verkar ha haft en toppen dag!! Roligt!! Nu va det länge sen sist igen....

2008-02-13 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0