Tidig torsdag.

Har just skickat iväg Tobias.
Och tanken idag är att ta det lungt tills jag tagit min första shake
och sedan dammsuga huset och lägga på den ny tvättade mattan.
Vill ju hellst inte göra såna saker när jag är ledig och det är jag i helgen.
För när jag är ledig både måndag och onsdag så kan man göra såna saker
då tycker jag eller som i dag när jag börjar 12.
Det är skönt att ha det gjort inför helgen för då kan man hitta på nått
annat direkt istället för att känna att det måste städas.
Killarna är bjudna på kalas kl 12 på lördag så vi får väl se vad vi hittar på då.
Ska även väga mej idag innan jag börjar.
Hoppas det är bra,för som jag skrev tidigare så har jag köpt min första jacka i stl M.
Tränar ju 3 ggr i veckan och gjort det i 4 veckor och rider 1 gång
så det kanske man måste ha med i beräkningen i kg.
Men i cm måste det synas!!!!!!
Ha en bra dag så hörs vi nån annan dag!
Och fortsätt med kommentarerna, bra jobbat allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du håller i det med träningen Jana. Till sommaren har ja kanske inte löpar kompis! :)

2008-02-07 @ 12:17:42
Postat av: Petra

Hello...
Va kul att du va in till mig å kommenterade oxå :)
Mamma köpte tandborstarna på Rusta,kostade bara ca 30:- har jag för mig...Men hon köpte dom ju i.hmm få se nu då,när va jag ner till Uppsala å hälsa på,jo i Oktober va det...Så det är ju inte säkert det finns några kvar nu tyvärr..
Men jag är glad att sönerna fick dom,för vi bråkar inte riktigt lika ofta om tandbortstningen nu :)
Nä nu säger jag vinke å kramis igen då,för i morgon reser jag till solen..
Höres när jag kommer hem igen....

2008-02-08 @ 20:26:36
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Hanna

Grattis till storlek M! Det måste kännas superkul! Och träning 3-4 gånger i veckan! Herre-gudarnes människa, hur bär du dig åt??!!

2008-02-09 @ 07:52:55
Postat av: Jana

Tack Hanna.
Men jag skickar ju iväg Tobias vid 7,20 då går jag ner och ställer mej på obitrecken och sedan har jag lite övningar jag gör.Kommer upp vid 8 och då äter jag en shake och må, ons är jag ledig så då gör jag vad jag vill.Fre då ska vi i väg på dagis till 9 så då gör vi oss iordning bara.Lätt som en plätt när man bestämt sej.
Vill ju inte ta nån kvällstid och träna i stan, förrutom ridningen:), eftersom jag jobbar så många kvällar.

2008-02-09 @ 10:18:40
URL: http://janas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0