Ojdå.

Hamnade här fast jag skulle börja med maten, ojdå.
Har bakat bullar idag.
Det blev 7 påsar med 8 ivaredera + en stor iform.
Gjorde Angels kladdkaka oxå medanns allt jäste.
Och när jag hade ångan uppe gjorde jag en paj på
tacoköttfärsen som var kvar.
Sara kom och åt med Dennnis och mej.
Det blir mycke stoj när Sara är här,
Dennis vill leka ganska vilda lekar med henne.
Tog den vanliga prommisen till Collo med lite morötter.
När Tobias kom hem och vi provade Angels kladdkaka
innan han visade Sara vad han kunde i skolan.
Kom på att han kunde ju skriva Sara själv.
Göran har jobbat idag, den token.
Han var borta när jag vaknade i morse och jag tänkte
att han sitter väl här, vid datorn då.
Men han hade kännt sej pigggare i morse och for på jobbet......!!!!????
Vi får väl se vilket skick han är i när han kommer hem strax...
Ja, det var dagen det.
I morron har jag matbjudning med en liten förhandling innan,
oj nu fick jag ont i magen igen.
Neee då ,det ska gå bra,det finns inte så mycket att göra i nuläget.
Jag ska bara ta emot information.
Jobbar till 19 isf 22,15 så bara det är ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0