Oj, resten av veckan.

Hoppsan nu är det nån dag sean jag skrev igen.
Ibland flyger dagarna iväg...
Tisdagen var ju jobbar dag och den började redan kl 07,15 istället för vanliga 08,00.
Så Göran skjutsade killarna och jag for när jag var klar.
Det hölls på med att bytas kassor så det var info en stund innan öppning.
Tror det gick bra.
Man hade vänt på lite knappar och tagit bort och lagt till lite färger istället.
Men vi är ju läskunniga så det ska väl inte vara så svårt.
Onsdagen var vi lediga på Dennis och jag.
Så jag tränade sedan for vi till stan.
Blev där tills det var dax att hämta Tobias och en klasskompis som följde med hem.
Jörgen kom på mat och sedan dök Erika, Sven och Sara upp på fika oxå.
Hade det mysigt runt köksbordet och bla.
så försöktes det att få ut nån av Tobias 2 jättelösa tänder.
Igår var jag till Gävle på sista kursen innom Handels nya stegprogram.
Det var en tjej som hettte Gunilla som kom och hade en liten föreläsning.
Hon var riksdagsledamot i Stockholm men kom från Göteborg och hade jobbat på ica.
Det var intressant att lyssna på henne hur det gick till och att vi faktiskt kan skriva
motioner till henne som kommer upp där.
På kvällen var det middag och vi hann med lite shopping innan och på
lunchen.
Jag kom hem med en plånbok 110kr, svarta byxor VM 100kr, machester kjol HM 149kr,
tunika brun Cubus 99kr, svart blus åhlens 40 kr.
500 hundra kronor blev det bara för så mycket kläder!!
Nej ,nu är det dax att göra lite här hemma.
Jobbar  med matbjudning idag.
Ledig i helgen och spa i Delsbo på lördagskvällen.
Maja kommer hit i kväll och sover över.
Så det blir nog ridning i morron på fm.
Söndagen vet jag inte så mycket om mer än att det är ridning för mej på kvällen.
Ha det så gott du med, det ska jag!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är väl klart att jag inte glömt bort champagnen på kreta...Då jag trodde toan hade exploderat ju :)
Ja mamma ringde upp mig å va alldeles snorig å tårögd efter hon läst vad jag skrivit till mina bilder på bilddagboken oxå.Men som jag sa till henne,jag menar ju varje ord jag skriver. Dom kommer direkt från hjärtat :)
Ha en skön ledig helg..Vissa av oss andra ska ju jobba...kramis..

2008-02-22 @ 20:02:01
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Petra

Just ja,glömde ju skriva om din shopping..
Snacka om att du gjorde fynd,så mycket för 500:-
Jag blev ju framför allt impad av en skjorta för 40:- de är ju nästan gratis det ju :)

2008-02-22 @ 20:03:57
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0