Men så härligt!

Flyger fortfarande på små moln.
Hade Cassablanca idag och hon var så härlig.

image725

Här är hon tillbaka i stallet.
Efter att vi tränat trav nedsittning, tror jag det heter.
Det var så härligt.
När Soffan sade vi skulle tänka oss bakfickor på byxorna och sitta på dom,
då förstod jag vad hon menade när hon sagt fram med höften och magen!!
Kollade in både gruppen före och efter idag.
Jobbade ju till 16 och sedan kom Malin.
Så jag var ju där i tid oxå.
Det är så himmla roligt att jag inte kan beskriva det.
Bara det att det skulle varit en gång till i veckan alltså.
Men det sätter nog plånboken stopp för...
Men kanske man kan få tag på en snäll häst som man kan prova på.
Nej nu är det avkoppling med tv och min man som gäller.

                                                                     image728

Så här glad är man efter att ha ridit fröken.
Och så rolig man ser ut när man satt på mössan efter hjälmen.....

Kommentarer
Postat av: Anna

...och när du sitter på de där "bakfickorna" då får magmusklerna jobba. Tänk vad mycket roligare än att göra sit-ups.
Kram Anna

2008-02-05 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0