Men det var väl å då.

Man kanske ska ta och sluta skriva här?
Det är roligt att dela med sej av vad som händer tycker jag,
men nån kommentar vill man ju ha tillbaka eller?
Har inte fått nån på länge nu.
Måsta gå och kolla hur det såg ut med statistiken
och det är ca 15 pers som läser varje inlägg.
Om man inte vill kommentera varje så nån måste väl kunna ibland,
det blir så mycket roligar att skriva då!!
På mina som jag har och kollar varje dag så skriver jag bara nått,
ibland och oftas kommenterar jag det dom gjort ju.
Så fram för mrea kommentarer.
Det behöver inte vara nått som man ska svara på bara en
kommentar om vad som hellst.

Gissar att jag får det nu då...:)

Kommentarer
Postat av: Angel

Nu blir man ju tvungen att kommentera! :)

Är pojkarna friska nu?
Kramar till er alla!

2008-02-04 @ 12:47:36
Postat av: Jana

Inte då!
Men håll med om att det är kul när det finns kommentarer!!
Dennis är på bättringsvägen men då är det Tobias ,jag och Göran som är sämre....!Typiskt.

2008-02-04 @ 13:57:54
URL: http://janas.blogg.se
Postat av: Hanna

Alla verkar sjuka i dessa dagar. Jag är själv lite risig med halsont o.s.v. Men Anders tar nog priset - undrar om inte han har åkt på lunginflammation!....

2008-02-04 @ 16:11:45
Postat av: jenny

Jenny varnar för Lunginflammation idag! Feber? Andningsfrekvens? Tungandad? Gå till Dr å få antibiotika! OBS! Se till att de tar en odling först!!
Så, nu fick du en kommentar av mej! Kanske inte vad du ville ha?! Kram/"Systerx2" Jenny...;)

2008-02-04 @ 20:18:21
Postat av: Lena

Jag läser men jag är sämst på att kommentera.
Hoppas ni blir friska snart. Ta hand om er!

2008-02-05 @ 03:18:36
URL: http://livetpalandet.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack syster Jenny! Nu ska jag skicka Anders till doktorn ögonaböj!

2008-02-05 @ 10:19:53
Postat av: mormor

hej kommentar här, va bra

2008-02-06 @ 15:32:24
Postat av: Petra

Men vadå...
Då ska jag gnälla lite oxå på ett skämtsamt sätt...
För inte skriver du nån kommentar till mig heller när du är inne på min bilddagbok å kikar ju :)
Kramis på dig...

2008-02-06 @ 19:08:49
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Jana

Grattis mormor,nu vet du hur man gör!
Och Petra kan man lämna kommentar där??
//Jana

2008-02-06 @ 19:42:45
URL: http://janas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0