Jobbar tisdag.

Har det varit idag.
Men lite konstigt började den för Göran var hemma och sjuk.
Han har det jag hadde för ca 3 veckor sedan.
Igår när han kom hem sade han att han
inte hade nån matlust och var allmänt hängig.
Kände att han fick lite feber på kvällningen oxå.
I natt vid 4 väckte han mej med massa stönande.
Då hade han ont imagen och mådde illa.
Jag somnade om en stund senare.
När det var dax att kliva upp så berättade han att han varit och kräkts.
Och feber hade han med ordentligt.
Så han låg kvar och vi satte fart.
Kom iväg när vi skulle.
Lämnade in Dennis på dagis och Tobias på skolan.
Jobbade mellan kl 8-16.
Hann med och träffa regionschefen våran,Petter, innan jag gick hem.
Hämtade killarna som vanligt i sista minuten när jag ska hämta:)
Göran var glad över att vi var hemma igen,
men orkade inte riktigt med ändå.
Nu är det lite läx läsning för Tobias.
Sedan är det inte länge till natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0