Gjort.

Nu har jag just suttit med sånt som kan tynga ner en ordentligt.
Är kassör på gatan och det kommer en rejäl räkning var 3:dje månad som ska skickas ut,
uppdragsredovisningen från Handels som man får pengar för om man håller
reda på den och skickar med tågbiljetterna.
Blanketter från försäkringskassan om föräldraledigt och vart Dennis ska gå i skola.
Men nu så är allt på väg!!
Så det är ju lite pengar som ska in ju.
Som tur var inte så mycket som ska ut:)
På jobbet ska vi åka till Delsbo nästa lördag och gå på spa.
Vi var där i dec-06 och det var jättehärligt!
Ser fram emot det.
Nu ska vi fixa till oss och åka Dennis och jag.
Efter att jag sagt hejdå till Tobias idag ringde jag lillLinda,
hon sover hos Jörgen nu och hade visst försovit sej andra eller tredje dagen.
Så jag sade åt henne att jag kunde ringa när jag skickat Tobias.
Då ringde mamma hennes oxå idag.
Jobbar 10-21 i morgon lördag och till 15 på söndag.
Sedan är det bara hem och vända för då är det ridning vid 17.
Ha det så bra idag.

Kram Jana.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha en trevlig dag!

2008-02-15 @ 08:19:51
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Postat av: Sara

Mkt å göra men skönt när allt är gjort! :) Blir det björkberg för dennis oxå va? Med tanke på helgen, brittan ska firas på söndag så vi får se vad klockan hunnit bli när allt är över men annars måndag. va tok länge sen nu ju! Kramis

2008-02-15 @ 12:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0