Euforisk!!

Tror det heter så när man typ går på små moln!!
Efter ridningen idag så är det så igen!!
Cassablanca hade jag igen och det gick så bra!
Hon var lite si och så såg jag när jag kolla de in henne när B red.
Rädd för läktaren och vela inte ta hindren.
Skyggade för bommarna gjorde hon med.
Men när vi började på så vela jag att hon skulle ta bommarna men bara
i trav och på marken,men hon gjorde det.
Det var andra, som ex Prinsen, som ryggade för dom istället.
Så vi fick beröm och det var så roligt.
En tjej som red med oss förut  var där och kollade.
Hon sade det lös om mej när jag red.

image748

Här är hon min tjej!!
Gissa om hon vet att jag har morötter med mej nu.
Men inte förrän vi är helt klara med både ridning och rykt.
Kollade in en stund efter i dag.
Killarna var på 3 års kalas i Rumsta.
Dom hade just klivit ur duschen när jag kom hem.
Jo, jobbet gick bra det med.
Segt mellan 8-10 men sedan sprang det iväg!!
Nu är det natti och i morron tar jag tag med träningen igen.
Har haft en rinnande näsa och ögon som inte har velat att ajg tränat.
Men nu har Göran tagit fler möss där nere så inte vet jag hur det ska gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0