Alla hjärtans dag-08.

Det är alla hjärtans dagen idag.
Så i morse hade jag detta på köksbordet när jag klev upp.

image746

En sån stor bukett med tulpaner var det länge sedan jag såg.
Tobias blev helt exter när jag väckte honom och sade det var alla hjärtans dagen idag.
Sprang till köket och skulle visa blommorna som jag fått av pappa.
Men det var ju från dom med.

image747

Detta fina kort hade min älskade man gjort till.
Han blir bara duktigare och duktigare på att komma ihåg och hitta på.
Tobias trodde ika skulle lägga nått fint i postlådan,
men då vela ju han ha nått med hjul på....
Jag ska göra iordning deras paket nu och Görans.
Har köpt formar för muffins med hjärtmotiv så jag tänkte baka nån nu oxå.
Jag jobbar ju till 22,15 idag.
Så dom får ha lite firande hemma själva så får vi ta lite mera i morgon.

Men till alla andra som läser bloggen önskar jag en trevlig alla hjärtans dag och kom ihåg
att det är barnen med hjärt fel som vi ska hjälpa så lämna en slant om ni ser nån insamling.
Det tänker jag göra.
Vi är otroligt lyckligt lottade som inte har nått just nu synligt fel.

Kramar till alla!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kram på alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 16:40:04
Postat av: Sara

Glad alla hjärtans dag på er!! Även jag har lämnat en slant till dom. har köpt en såndära pin! kramis

2008-02-14 @ 18:15:25
Postat av: jenny

Ja trevlig alla hjärtan! Som en kompis just sa så " inte f-n var det nån som tänkte på singlarna när de hittade på den här f-ing dagen iaf"... Nåja.. Jag tycker jag gjort mitt idag, har suttit mitt på centralen å tagit kolesterolprover från 8 till 18.30 idag, allt för det goda hjärtat!:) Jobbat med Becel! Kram på er å ta hand om hjärtat!

2008-02-14 @ 22:10:33
Postat av: Jana

Ja just det det är inte singlarna som man ska tänka på det är hjärtasbarnen och vuxna ju!!Egentligen,fast lite roligt är det ju:)
Kramisar till er alla.

2008-02-14 @ 23:23:33
URL: http://janas.blogg.se
Postat av: jyrgen

han är bara bäst bror min!!!

2008-02-15 @ 18:36:51
Postat av: Maria

Hej gumman! Hörde att du träffade på Jocke o barna i Söderhamn.Hoppas att allt är bra med er! Vi fick hem 2 små vovvar i går..kuul.Men hur som helst var det aldeles för länge sen vi sågs.. Hur jobbar du? Måste få till det o träffas snart!!Jocke har just åkt i väg på ett AA möte i Falun kommer hem i kväll nån gång, han har gått o blivit ordförande för Hälsingegruppen (AA) det är så kul!Ha en supertrevlig alla hjärtans dag!! Kram Mia

2009-02-14 @ 08:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0