2,5 timmar kvar.

Det skulle jag ha haft idag.
2,5 timmar kvar att jobba alltså.
Men igår kväll frågade A om det var hon eller jag som hade heldag och det var ju jag.
Men då skulle hon vara hundvakt,sade på skämt att hon kunde ju få börja 10,
men då fick hon jobba till 21 oxå.
Hon behövde ju den tiden på morronen för att gå en sväng med alla 4 hundar....
Fick sms på kvällen att hon kunde börja 10 och jobba till 21.
Gissa om jag vart glad då och inte tal om vad glad Göran blev!!
Så nu idag var det så skönt att stämpla ut kl 15 istället för 21.
Jag har handlat lite och var med Göran och lagat mat.
Skjutsat in en klasskompis till Tobias som varit här idag.
Och hälsat på E o S och fått lite tårta.
Nu sitter jag här och myser och vet att det är i varjefall
2 timmar kvar innan jag skulle ha slutat.
I morron är det samma tid igen och sedan är det
ridningen som gäller ...Längtar redan.
Ha en bra helg och det ska bli spännande med melodifestivalen snart.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du, va skönt att få sluta ett x antal timmar tidigare än tänkt. Då mår man bra! :) hörs imorgon antar jag! ;) kramis

2008-02-17 @ 18:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0