Ojojojoj..

Nu är det tillåtet att tänka i dom nya banorna.
Jag ska till 99% gå kursen nästa år.
Vågar inte riktigt tro på det än men hua vad jag hoppas och vill!!
Satt i telefon och kollade än det ena och sedan det andra igår.
Och sedan fick jag kolla det andra och det första igen kändes det som.
Ser fram emot att läsa nu!
Måste bara fixa så det ekonomiska inte känns för jobbigt bara,
så en lott på minst 100 000 vore väldigt välkomnande nu!!
Men fixar det sej så jag får runt 10 000 så ska det absolut gå!
Just nu ser i varjefall 8 000 bra ut!
När man pratar med folk om studie lån så har både den ena och den andra det.
Så då kan väl jag det med då?
Tänkte ev. plugga nått mera här hemma fast även det på distans.
Kommer då upp i 100% och det är bra det!

MEN nu ska jag gå och lägga mej för det är matbjudning i morgon
och jag ska var tomtemor om jag får.
Dennis kom i morse och hade ont i örat.
Efter 2 omgångar alvedon så var det bättre.
Så i morgon får han vara med Saras pojkvänn Johan.
Vi är skylldiga dom mycket tack för denna vecka!
Dennis var med Sara hela tisdagen och i går var hon och Johan
här och nattade dom så vi kunde gå på Bond.
Och idag har Dennis varit hos Sara igen mellan 12-16.
Så hoppas bara att det går bra för Johan med Dennis i morgon.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har studielån på över 300 000 vardera! Värt varenda krona!!! Även om det naturligtvis inte är roligt när det ska betalas varje måndad - men som sagt; värt varenda krona! Kram!

2008-12-12 @ 08:31:04
Postat av: Lena

Du får söka in på marknadsinriktad nötköttsproduktion i Skara =). Allt som krävs är grundläggande behörighet för högskolestudier, verkar vara en hel del platser kvar så att folk kommer in på sena antagningen också.

2008-12-12 @ 09:04:19
URL: http://livetpalandet.blogg.se/
Postat av: AB

Jag har inga studielån :) jag har bara en massa andra lån :( blääää



2008-12-12 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0