Men snart så...

...händer det massor.
Jullovet är här för killarna om 2 dagar.
Julafton om 6 dagar.
Jag jobbar min sista dag om 16 dagar.
Åker till Vreta för första gången om 19 dagar.
Härligt med lite nytt inför det nya året.
Har varit och ridit Pontus för andra gången denna vecka.
Red på ridskola oxå ju i söndags.
Det går jättebra med Pontus nu.
Härligt att pulsa i snön och trava på snöiga vägar.
Han är med och fast han känns ganska
trött svarar han när jag vill han ska öka.
Väldigt lätt att lära.
Det sitter nog ordentligt om man gör dom 30 gånger som
det står i böckerna att man ska upprepa samma sak.
Ska bli kul  efter nyår att man kan åka dit 3-4 ggr/vecka.
Har ju killarna jag ska hem till då.
Och snart blir det ju ljusare oxå......
Annars då??
Jo, tomten var hit med ett för tidigt paket så nu behöver
jag inte kånka hem bubbelvatten nå mera...
Vi har varit och lånat böcker på biblioteket och dom läser vi varje kväll i .
Boken jag lånade är det alfabetet i
och dom håller vi på med båda killarna med.
Jag har för första gången inte hunnit skicka julkorten
och inte har jag gjort på killarna heller.
Elle jag gjorde ju det men det var ju för mörkt ju.
Nää, nu får det vara bra.
I morgon ska jag till Gävle och träffa min familj.
Ha det så bra ni med.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stor kram Jana - vad roligt och positivt allt känns för dig! Underbart att få byta spår i livet ibland, få träffa nya människor och sammanhang - alltid lika berikande och utvecklande!

2008-12-17 @ 20:45:20
Postat av: AB

Har tomtem varit där med en kolsyremaskin eller en låda champagne?? =)

2008-12-19 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0