Men nu vet vi!!

Ja det har hänt massor på dom senaste dagarna!!
Hade Hemköps bilen to-fre, chefen undrade om
den var stulen när han kom på morgonen.
Hade bara pratat med kolonialchefen och han lovade mej den.....
Göran och Dennis hämtade mej på fredags kvällen,
Tobias var kvar hos Jörgen där dom hade tillbringat eftermiddagen.
Det hade inte blivit nått bil köp än då.
Lördagen var Erika och jag till Stockholm och horseshowen.
På Globen, gissa om det var roligt.
Jag guidade Erika rätt oxå.
Vi åkte tåg ner och skulle ju ta tunnelbanan till Globen.
Lillasyster bor ju där oxå och dit har var man ju
varit några gånger så det gick bra.
Träffade dom som hade våra biljetter och letade oss in till mässan.
Hua vad folk....
Kom på plats och satte oss sekunderna innan det släcktes.
Fartfylld show var det verkligen.
Var gråtmild över hela showen.
Så bra var det!!!
Innan nästa sittning var vi hem till Jenny och åt jättegod laxsoppa med räkor och gott.
Hade jättetrevligt och hade kunnat sitta där en lååång stund till,
men vi måsta tyvärr iväg.
Åter igen satte vi oss när det släcktes...
Lite samma var det igen.
Åkte buss hem med Jättendals ridklubb.
I Hudik kl 03,15.
Blev väckt vid 9 kl10 hade vi lämnat killarna hos grannen och var på väg mot Sundsvall.
Göran hade sett en bil på morgonen och vela iväg på en gång.
Kollade och bestömde oss för den och åkte i varsinna bilar till IKEA!!!!
Hade fått mail om att min tv-möbel hade kommit.
Köpte den och "lite" grejor till....
Göran gasade hem i sin bil och jag tog det lite lugnare i regn vädret.
Han skulle på hockey.
Stannade hos grannen en stund och drack kaffe innan jag for hem.
När Göran kom från hockeyn åt vi och sedan satte han ihop min möbel!
Ännu finare hos oss än i butiken!!
Tobias hade fått läskig hosta och kändes varm.
Så på natten kräktes han av hostandet.
Vi var hemma och tog det lungt....eller jag städade ur 3 gaderober+det som vi haft till tv hylla.
Fick även ett brev från Hudiksvallkommun där det stod att dom skulle betala min
utbildning i Vreta!!!!!!!!!!Så nu ska jag nog plugga nästa år!
När Göran kom hem flyttade vi så den kom dit den skulle och kopplade apparaterna oxå. 
Flyttade om och flyttade om igen, men till slut var vi någorlunda nöjda.
Göran var mest ute och gosade med bilen.
Tisdagen var vi hemma igen, hade min dag i delin och det brukar ju vara så roligt men....
Fick lite mera städat och ett nytt bord kom Göran hem med.
Bytte gadiner i vardagsrummet oxå.
Idag har det varit grundlig städning av killarnas rum.
Bytt gadiner i deras rum med.
En riktigt stor sopsäck for från deras rum idag!!!
Tog även vårt rum och bytte gadiner där.
Så nu börjar det bli jul här utan tomtar än så länge.
Jo, men bilen då!!
Det är en merca kombi E220 -94, svart med grått nertill.
Har inte hunnit fota den i dagsljus.
I morgon blir det jobb mellan 15-22,15.
Förmodligen hemma igen på fredag för det låter inte bra med Tobias även feber har han än.
Ja, det var det!
Det känns ju att det hänt lite här nu, både kort och långsiktigt för min del!

Höres!

Kommentarer
Postat av: Anders

Whooa! Det var inte lite som hänt! :-O !!!!



Grattis till utbildningen! Det kommer ju att bli superskoj! =)



Men varför överger ni Volvo... en gammal Merca?! nää hörru!!! =)

2008-12-03 @ 22:14:37
URL: http://iggesund.blogspot.com/
Postat av: AB

Whooa! Det var inte lite som hänt! :-O !!!!



Grattis till utbildningen! Det kommer ju att bli superskoj! =)



Men varför överger ni Volvo... en gammal Merca?! nää hörru!!! =)

2008-12-03 @ 22:15:29
Postat av: Lena

Vad roligt att du fått utbildningen!!! Grattis! Jag tycker ju att du gör helt rätt val, det är mysigt med djuren och dom skänker stor glädje även om det har sina baksidor.



Klart jag hör av mig, alltid bra att veta att det finns folk att vända sig till =). Vem vet, jag kanske behöver någon som rycker in om jag beger mig till Skara i tre veckor där jag ska läsa marknadsinriktad nötköttsproduktion.

2008-12-04 @ 17:08:50
URL: http://livetpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0