Ensam lördagskväll...

Det är inte bra och göra för god mat till min älskade man,
då somnar han...
Eller han gjorde nötsteken när jag jobbade sedan gjorde vi
tillsammans hasselbackspotatis.
Jag fixade till såsen av skyn värmde baguett till.
Vi tog gul sparris på burk och lade med potatisen
så dom fick lite smältsmör och salt på sej, mmmm....
Men som sagt var, han åt så han somnade och nu lagt sej i sängen.
Fast han är inte riktigt pigg heller.
Dennis somnade 20 min innan julkalendern började och den
hade han väntat på sedan kl var 17.
Tobias har ju varit hemma hela vecka och Dennis fick ställa
in ett kalasbesök idag för han åker nog på ögoninflamation.
Samma otäcka hosta som Tobias har och det bara rinner i ögonen.
Jag bara vägrar bli dålig jag!!!
Jobbet idag har gått bra fast jag tror jag var lite
för mycket borta från charken en stund.
Fixade med ännu mera jul.
Så nu är det riktigt fint över köttet oxå.
Slog in massor av fejkpaket och stor sådana.
Många tyckte det blev fint så.....
Körde lillmercan hem och den går ju bra nu när vi är överänns.
I morgon är det jobb 12-21.
Har ridning egentligen men det är väl lika bra att
jobba så mycket jag kan om det blir studier sedan.
Nu ska Tobbe och jag mysa på vi själva framför tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0