Det kunde man väl...

..tänka sej förstoss.
Att Dennis blev dålig efter Tobias.
Trodde det skulle ta lite längre tid men han började redan ihelgen.
Ingen feber och väldigt pigg,
men hosta som låter som tarmarna ska komma ut.
Slemmig är hostan med.
Jag skulle vilja stoppa nått i halsen och få upp det som sitter där.
Har 2 olika host mediciner som är för hosta med segt slem,
så vi alltinerar.
Snorig är hon oxå.
Det rinner inte så farligt i ögonen men lite är det fortfarande.
I lördags var han alldeles röd om ögonen.
På skolan skulle dom ha pysseldag idag.
Tobias missade "en annorlunda skoldag" förra veckan han med.
Dom skulle kolla film och fika .
Även popcorn var det nån som sade dom fått.
Dom som vela fick uppträda.
Så det är väl typiskt att dom är dåliga nu.
Men det är väl nån annan som skickat iväg
sina barn för tidigt innan dom blev riktigt friska.
Därför är mina barn sjuka nu,
lite sur man blir när man tänker så:(
Så alla föräldrar, sluta med det!!
Kan ju löna sej i längden ju!
Nu sk jag ta hand om min sjukling.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan..

Nu när du är hemma med sjukling,så kan du ju roa dig med att kolla på dom nya bilderna jag lagt in :)

Har lykats lägga in nästan alla bilder från nov nu.

Är bara från festen å dec kvar...

2008-12-09 @ 16:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0