Torsdag.

Vi var hemma och tog igen oss lite efter onsdagens promenader.
Efter lunch åkte vi till Bonden Jansson.
Där hade det hänt grejor.
Fast dom även varit på semester i en vecka oxå.
Det var målat och gjutet och utbyggt.
Jag fick hämta in Pontus och rykta honom.
Fikade när dom åt och sedan donade vi med kalvarna och korna.
Sedan fick jag ta en tur med Pontus i skogen.
Hur härligt som hellst.
Men min nya hjälm och shortshappsen,provade med säkerhetsvästen
men den åkte av innan jag satt upp.
Jo, jag ska prova den ordentligt innan jag lämnar tillbaka den.
Göran knäppte kort när vi kom skrittande tillbaka,
men med hans telefon.
SÅ JAG HITTAR INTE DOM NU!!
Ser dom i telen men sedan hittar jag inte dom när dom ska ut i datorn....???
Killarna vill tillbaka dit nu men tror vi väntar till på söndag eller nått.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Angel

Låter som att ni här haft en bra dag. Kul med tidning för dig. Vi är kvar i stugan än, blir här i helgen också. Kramar till er

2008-08-08 @ 13:28:31
URL: http://angel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0