Fredagsmorgon.

Jobbade till 22,15 igår så just nu är jag lite mör.
Men det är ju 50 års kalas på jobbet idag så det känns lite spännande ändå.
Massor med kuponger har vi nu för dels har alla kortkunder fått "återbäring".
Och dels har vi 10%på hela köpet om man är kort kund.
Blåste ballonger för glatta livet igår.
Tårta på metervara ska vi bjuda på oxå.
Dagen gick superfort.
Först så tog jag och bäddade om här hemma innan killarna gick till bussen.
Sedan for jag till Åkre och var med Pontus.
Han var lite slö och tyckte nog vi hade gjort dessa saker lite för många gånger nu.
Så om han inte är skodd så jag kan rida får vi ändra på rutinerna nästa gång.
Sade när jag for att jag kommer på måndag och det gör jag oxå men lite
senare än jag tänkt för vi har inventering på jobbet och då ska man ju vara med...
Så killarna får väl följa med när vi far dit då.
Dom är inte så glada på mej när dom hört jag varit dit och dom gått i skolan...
Göran kom en sväng och hälsade på Pontus igår han med.
Nu är det dax att fixa till sej innan vi ska fara.
I morgon äts det suring här i Lingarö.
Dels på Lingarögården och även här på stranden.
Men jag jobbar till 21 jag så det blir bara mysfilm när jag kommer hem.
Undrar om jag får nån suring iår?
Söndag är det jobb mellan 7,45-15, sedan ridning kl 16,30 ska jag åka.
Ha en bra helg så skriver jag mera nån annan dag! 

Kommentarer
Postat av: Petra

Men hallå. nu är det ju snart fredag igen å inget nytt att läsa :)

Hmm fast å andra sidan så har jag varit dålig på att lägga upp bilder nu ett tag oxå,så det är väl rätt åt mig att jag inte heller får nått nytt att läsa. kramis.

2008-09-04 @ 10:18:51
URL: http://petraw73.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0