Tillbaka.

Tillbaka i vardagen och jobbet idag.
Fick suga på karamellen om Sundsvalls resan lite längre än dom andra.
Men nu har vi ju båtresan att se fram emot.
På måndags morronen kl 07,00 så åker vi mot Gävle för några timmars
kursande och sedan bär det av till Stockholm och Cinderella.
Kvällen är fri för mat och karaoke,
men på tisdagen så är det kursande igen på väg hem mot Stockholm.
Men tills dess så ska jag jobba.....
Vi har ett team som ska jobba med bonuskorten,
och jag och en tjej till ska hjälpa dom,eller dom oss kanske det heter.
Så det blir 9-18 för mej både onsdag och torsdag,
om det inte är fler som blir sjuka....
På fredagen är det matbjudning och lördag är det jobb mellan 9,45-20,45.
Söndagen är jag ledig eftersom jag jobbar i morron!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Ojojoj så bizzy bizzy bizzy! Å så... a-n-d-a-a-a-a-a-s!!! Det är kul att ha mycket att göra,jag om någon vet det, men du har barn å de tar gärna hem en massa förkylningar å annat gottit, då gäller det att vara beredd med ett starkt immunförsvar som är redo att gå ut i strid! Det får man av att göra lagomt av allt! Ta hand om dej! Kram.

2008-04-08 @ 21:13:55
Postat av: Jana

Ja,jag bara väntar på det.
Men jag tror det kommer från jobbet för där har snart alla legat,den sista nu med lunginflamation.
Tror även att det kan stärka mitt försvar om man är van vid ett högt tempo....
Fast så farligt är det ju inte, stressar inte utan ser till att ha det väl planerat medans vissa knappt vet hur det stavas...!!
Kramisar tillbaka.

2008-04-09 @ 07:14:23
URL: http://janas.blogg.se
Postat av: Petra

Jaaa längtar till båtresan NUUUUUUUUUUUUUUUU...
Bara jag kunde bli frisk oxå då...Orkar inte med å va dålig längre...
Jag vill ju oxå jobba på i 380 knyck som vanligt..
Men blir nog friskare av lite miljö byte,så de kommer bli bra me båtresan ;)
Kramis.

2008-04-09 @ 09:29:02
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0