Men så fint...

...fast onödigt tycker jag.
Fint blir det ju det kan man ju inte säga så mycket om ,
men varför ska det komma nu när det nästan varit borta hela vintern.
Tur jag hade tvättat igenom kläderna som det hade lekts
med i den så kallade snödrivan som bestod mest av sand.
Lapphandskarna har slutat å falla så det kommer väl kanske regn snart då eller??
Göran hurrar för då får han prova "ny" traktorn,
vill ju se hur den är att ploga med antar jag.
Men jag kan inte rida med bonden Janssons fru för hennes hästar
är inte skodda, så nu blev jag extra ledsen.
Killarna gillar allt,och nu kan det plogas upp en bana för 4-hjulingen igen.
Nu är det dax att fixa iordning sej för dagens drabbning.
Håller på att tvätta tröjan tror ni den hinner torka????
Ska hämta Tobias på innebandyn idag.
Han ska med en kompis hem efter en stund
på fritids och sedan ska dom oxå dit.
Ha en bra dag, och försök vara friska!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Uscha jag bara svär å domderar över vädret...
Kom det inte i december,behöver de då f_n inte komma nu. Grrrrrrrrrrrrrrr...

VÅREN var är du ?????

2008-04-09 @ 09:31:11
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Sara

Jana!!! Tror det är vårat fel att det kommer mer snö...vi har ju inte åkt nå pulka i vinter ju!!! Vi läre göra det nu snart så får vi kanske vår?! :) Kramis!

2008-04-09 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0