Ledig måndag.

Igår hade jag en till härlig dag.
Med ridning på fm och middag för nära och kära på em.
Så härligt så.
Killarna blev hämtade, av en dagiskompis till Dennis, pappa.
Så Göran och jag var själva hos Bonden Jansson.
Jag red och Göran hjälpte till och städade.
Hämtade killarna vid före 3.
Erika och Sara kom och skulle byta däck på saaben och Göran skulle hjälpa till.
Mamma och pappa kom och kollade in en vagn som Göran hade tänkt pappa skulle få.
Vi dammade av grillen och tände på.
2 olika potatisar gjorde jag till och nån sallad oxå.
Hade tagit upp både entrecote och kotletter.
Till efterrätt blev det bullar-i-form och Dennis chokladbollar.
Pratade lite om pappas 60 års-fest som ska bli i pingst.
Jubilaren hade stylat till sej med tapp på massor av kilon.
Jag blev riktigt impad!!
Dusch av båda killarna innan det var sov dax.
Härlig helg och vetskapen om att vara ledig i dag var inte helt fel heller:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0