Försöker,försöker.

Tänkte vara ute i god tid och beställa biljetter till Stockholm i sommar.
Men sj vill inte man ska boka för tidigt tydligen utan
det är 90 dagar dom tycker man ska boka innom.
För det är ju nästan 120 dagr innan vi ska åka.
Men då kollade jag biljettpris om ca 60 dagar
och då var dom mycket billigare......
Så jag får väl hålla mej tills dess då.
Men Göran har en jour vecka mitt i min semester och han vela
inte följa med dit i år så då tänkte jag vi skulle fara själva.
Fast var det billiga biljetter så tänkte jag boka för en till.
Kanske finns det nån som vill följa då??
Vad Jenny gör då det vet jag inte, för vi tänkte ju bo hos henne......:)
Men vi klarar oss bra omkring i Stockholm ändå nu.
Bara hoppas det går bra.
Nu känns det som det är lite kaffe som behövs.
Men ha det så bra så kanske vi höres en gång till i dag..

Kommentarer
Postat av: Sara

barnvakten kanske ska följa med så mamman får lite egen tid i sthlm. :D hihi!

2008-04-02 @ 11:49:17
Postat av: Jana

Men det lät väl bra det;)
Tack,tack.

2008-04-02 @ 11:51:22
URL: http://janas.blogg.se
Postat av: Petra

När ska du/ni ha semester i sommar då??
Vore ju kul om vi lyckades träffas någonting :)

2008-04-02 @ 18:54:14
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Anna..

Hej! Sonen sa att han ville åka t Sholm i år å.. Men vårat hotell kommer ju att få till ökning i maj.. Kanske blir lite svårt trångt att bo där.. När åker vi?? fniss.......
Puss A

2008-04-03 @ 12:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0