Torsdag??

Ja,är det verkligen torsdag??
Känns inte så eftersom kl är 20,25 just nu och jag är hemma!!
Har partnerskaps veckor igen på jobbet så jag har matbjudning.
Denna gång var det både to och fre.Så det blev ändrade jobb tider för mej då.
Och det har jag absolut inte nått emot,det kan jag säga!!
Skönt att förhoppningsvis vara pigg i morron.
Ledig helg har jag oxå.
Det ska bli skönt.
Kommer nog ut till Stocka en sväng.
Är ju nyfken på att kolla in en häst som Görans kusin har där.....
Annars är det bara lugn och ro som gäller i helgen.
Lite mys med kompisar hoppas jag på.
Ha det så bra så länge!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hmmm va håller ni på Hemköp på med igentligen...
Har ni startat dejtingfirma nu oxå...partnerskaps veckor med matbjudning...man kan ju börja fundera *S*
Ser fram emot helgen,grabbarna blev jätte glad när jag berätta att vi nog skulle träffa er i helgen.
kramis.

2007-09-21 @ 06:24:56
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0