Söndags morron.

Nu är det redan söndag,som tur är har jag ledigt i morron oxå:)
Det går så himmla fort om helgerna.
Fick just onda ögat av Dennis för jag lovade komma ut.
Men jag måste ta hand om den rena tvätten först.
Det är alla utemöbler som ska in idag,
även killarnas alla leksaker skulle visst in i dag.
Tobias åker fråm Maråker vid 12,44 idag.
Tror han får med sej mormor upp.
Kanske lite att utmana ödet och skicka honom själv båda vägarna??
 I natt har jag bara drömt om hästar.
Ska jag sattsa på dom eller...??
Har ju lite kvar med vikten som det känns jag måste jobba med oxå.
Men jag behöver ju inte bestämma nått eller så just nu i varje fall.
Tycker ju om att göra planer och scheeman så det skulle säkert gå.
Men man vet ju inte om och när man får nytt schemma på jobbet och hur det kommer att se ut.
Brukar tänka att ödet oxå lägger sitt veto om sådana saker som jag ska hålla på med.
Träningen så var det pass som passade mej bra och på bra tider,
då var det medningen att jag skulle träna.
Nu med ridningen behövde jag inte vänta länge på tider och ridstövlar hittade jag på b.b. för 100 kr.
Hjälm hade svärmor lånat isin tur som jag nu fick låna.
Men jag låter nog tiden utvisa vad jag sak göra tror jag.
Vet bara att det är otroligt roligt med hästar.
Nej,nu sk ajg ta reda på den rena tvätten.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja säger bara en sak Jana, SATSA! :)

2007-09-23 @ 16:51:05
Postat av: Lena

Jodå, fröken Skrutt är ganska lugn o sansad av sig. Hon är snabb i steget men inte särskilt busig. Gamla tant däremot är lite överspänd när man rider och skuttar mer än skrittar..

2007-09-23 @ 21:39:33
URL: http://livetpalandet.blogg.se
Postat av: Hanna

jag håller med Sara jag. SATSA!!

2007-09-24 @ 08:11:44
Postat av: Petra

Hallå.
Tackar så mycket för i söndags,,super trevligt å en massa god mat..
Hoppas vi kan göra om det snart igen,Hmm ja eller när du å jag kan svulla då igen *S*
Kramis

2007-09-26 @ 13:29:03
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0