Okej.

Ny vecka och nya tag...eller??
Tycker mina blogg vänner inte riktigt sköter sej,
måste ta och kolla runt lite om det inte finns
dom som är lite duktigare.

När man nu sätter sej vid datorn så har man ju vissa grejor
man kollar innnan det som ska göras kan göras.

Men otroligt besviken man blir när det inte hänt nått på bloggarnaman har inlagda.....

Men men,det finns inte tid emmellanåt,det vet jag ju men ändå.
Är ju nyfiken ju!!

Ja,vad har hänt på vår front då??
Killarna har fått en ny kompis på gatan.
Bor en bit bort,i Logen,men det går att cykla för både Dennis och Tobias.
Tror han är mera på deras nivå,killarna på Holmen är lite
mera försiktig.
Var ner och hälsade på i dag,hela familjen+ Anna och Wille.
Dom var här när jag kom hem.
Jobbade till 15 idag,killarna och Göran var till Stocka över dan och kom hem vid 15.
Göran for på hockey och vi åt kycklingfilé med färskpasta
och en god sås med tomater,squach och lök.
Hade banan och nötter till det oxå.
(Passade på med den maten för det tycker inte Göran om.)
Gick ner till Logen och lämnade en lapp till Göran om att vi var där,så han kom oxå.

Sedan var det bara kvällsmacka och dusch som gällde.
Ska inventera i morron,så det är natti för mej nu.
Jobbade 9,45-20,45 i lördags och Göran hade hyrt en
Beck film,så det blev kanske lite för sent i går oxå.

Möte på Lingarögården är det oxå.
Ska försöka ta stavarna dit då.
Ser fram emot det nu.
Sov sött,det ska jag göra!!

Kommentarer
Postat av: Petra

God morgon...
Fick veta att vi oxå ska inventera snart,pga att vi ju ska få nytt data system,så alla produkter ska in där.hmmmm.
Jag drar mig lite för att skriva om dom senaste dagarna,för det har mest hänt tråkigheter denna helg tyvärr...
Ha de bra så länge..

2007-09-03 @ 06:42:17
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Angel

Förlåt men vår dator är trasig igen... Sitter på skolan nu!
Snart ses vi! Är plånboken laddad för en kväll på marknan?! ;)

2007-09-05 @ 11:26:01
URL: http://angel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0