Oj,vad fort det gick.

Ja,helgen alltså...
Mamam kom och hade jillarna med sej när jag slutade.
Göran och killarna hade just svalt pizzan när mamma kom och Göran for.

Vi har haft problem med Görans bil ett tag nu.
Så i veckan har den varit in lämnad på service.
Så gissa om besvikna vi var när vi betalat 2800 kr och den inte funkar.
Den hade agt av 3 gånger när Göran for från jobbet.
Så han fick låna mammas bil till Maråker,tack,tack.
Efter att vi gått på marknaden tog mamma den till oss oxå,dubbeltack,igen!!

Det var mysigt på marknaden,
även om det inte gick att åka så många
karuseller för det var så mycket folk.
Men det verkade inte göra så mycket för killarna.
Begav oss hemmåt vid 21,30,hann precis in
och köpa lite grejor som Anna vela ha.
Kors vad gott det var med macka och säng när vi kom hem.

På lördagmorronen sov jag tills Tobias öppnade sovrummsdörren och sade
-Frukost!!Då var kl 09,15.
Hjälp,jag anklagade mamma för att slagit mej i huvet,
hade vaknat både kl 07,15 och 08,00 men tydligen somnat om.
Märkte inte när mamma gått upp heller.
Gjorde oss i ordning sedan for vi till stan.
Mötte upp Sara där vi parkerade.
Gick runt lite och hanlade ju lite oxå förståss.
Sara gick och jobbade och Angel kom efter en stund.
Vädret var lite upp och ner lite regn och lite sol.
Men vi hade det kul och bra.
Var hemma till 16.
Då kom även Göran med mammas bil.
Hon åkte och vi gick ner till Logen på suringsskiva,
5 par till kom dit och åt.
Väldigt trevligt var det där och framför allt gott:)
Tänkte ju gå med Angel på marknaden igen,så jag fick smsa och säga att jag blev lite sen.
Vi kom hem vid 22 kanske så då klädde jag mej och åkte in.
För att upptäcka att det mesta var stängt.....
Men det var mysigt ändå,Sara var med oxå.

Idag blev det inte nån marknad för mej,vilket förvånade många....
Har bara myst på här hemma donat och bakat en rabarberpaj.
Hemgjord pizza blev det till middag,
som Tobias gjorde det mesta på faktiskt.

I morron är vi lediga jag och Dennis.
Jag ska till mödravården och byta spiral.
Så han ska vara med Göran på hans lunch.
Och vad jag nu kommer ihåg om för 5 år sedan
när jag satte in den så var det inte en lek....
Men det är den värd för jag har inte haft mens på 5 år heller=)

Tisdag är det jobb till 16,synsam och linskoll kl17,möte på skolan kl 18.

Sedan är det onsdag och jag får rida i mina nya stövlar!!!!

Ha det så gott hej,hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0