Måndags förmiddag.

Ja,så då hade måndagen kommit då.
Vad vi gjort??
Inte nått än så läng.
Sms:ade en kompis om hon skulle komma men jag har inte fått nått svar än.
Dennis går omkring i pyjamas byxor och binder snören överallt??
Ska väl ut på en tur sedan.
Det drar mot Colorado igen,så vi får väl se om han är ute idag då....
Det var viss enda dan i var hemma idag oxå.
I morron har vi frågat Görans lillbror Jörgen om barnvakt,
för det är dagis möte som vi båda vill gå på.
Frågade honom även om onsdagen för då ska jag på möte kl 16 och sedan ridskola kl 19,45,
Göran har hockey han vill se då oxå kl 19,00.
Förhoppningsvis kommer han.
På torsdag har jag ju matbjudning ju så då kommer jag hem till kl 19,45.
Fredagen är det oxå mat bjudning men då slutar jag 18,15.
Sedan jobbar jag helgen 9,45-20,45 på lördagen och 7,45-15 på söndagen.
Så om jag inte skriver nått här är det för att jag bara jobbat..?!
Nää,jag brukar komma på nått att skriva om ändå.
Onsdagen är vi ju lediga på fram tll 16 då...
Ska göra 100 mackor till Lingarögården,
det är nån sorts teater föreställning där då.
Kolla gärna in www.Lingarogarden.se om ni vill.
Nej,nu ska vi sätta fart här.
Ha en bra första dag på veckan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0