Klart.

Ja, då blir det inte nån lillasyrra till killarna då inte.....
Satte in en ny spiral idag och den ska/kan sitta i 5 år.
Men hua vad ont det gjorde.
Värre är det när man inte fött vaginalt,det vet jag ju,men ändå.
OM vi vinner 2 miljoner och då kan bygga ut så åker den ut fort som ögat men
den chansen är ju minimal eller..?
Det possitiva med den är ju att jag inte har nån,över huvudtaget,mens.
Fast,som jag sade till hon som satte in den,man blir lite avis när tjejerna
kommer och handlar ett paket bindor,en chokladkaka och en tidning.
Kommer ihåg när man mös under täcket då när man hade mensen.
Oerhört possitivt är det ju när man kan ha sex när man vill och bada hur man vill
och inte känna sej oren,som man kunde göra ibland.

Ja det är det som har varit min dag idag,därför skrev jag om denna ointressanta tinest.
I morron är det optiker undersökning och föräldramöte på skolan som det kommer att skrivas om....

Kommentarer
Postat av: Anna..

Hej! Ä hos dig.. Tack för go mat.....(som vanligt) Å ett inlägg fick ja till.. Ha de så himla trvligt på ridningen.. Puss A

2007-09-12 @ 18:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0