Helgen som vart..

Jag har ju jobbat som jag har skrivit tidigare.
Men måsta ju förgylla det hela med lite kul oxå.
Fredagen kom Jörgen,Maja och farmor och hälsade på vid 21 nästan var klockan.
Dennis hade hunnit knoppa in han.
Poppade lite popcorn och gjorde lite saft.
Tänkte bjuda på en nattmacka men det vela inte nån ha.
Dom for efter en ca timme.
Hade hämtat upp farmor som varit på kurs i Stockholm.
Började kl 9,45 på lördag,så vad vi hann var en mys frukost bara.
Gick upp på Lindex på lunchen och hittade två blusar.
Bytte om till den ena när jag slutat 20,45.
Hade dom ljusa jeansen och ett par svarta skor i bilen.
Så jag gick på Radjos där 10 av mina jobbar kompisar satt efter att dom spelat bowling.
Dom hade beställt men inte fått nått så jag tog en förrätt,
en soppa........
Fisk och skaldjur,den var god.
Tog en efterrätt oxå med kaffe.
Jag tänkte att jag kunde lika väl sitta med dom där och ha trevligt
som att åka hem och Göran skulle ju inte varit vaken
länge efter att jag kommit hem.
Och en och en halv timme vill man ha på sej att komma ner när man kommer hem.
Jag var hemma vid 23,15.
Var inte vidare trött i morse heller.
Det händer ju lite på jobbet när vi bara är två,
så det gick undan i dag.
Fick gå och räkna efter kl 15.
Hämtade mat på Kebabhouse till killarna och Sara.
Hon var barnvakt hon.
Åkte dit till dom en stund sedan åkte jag till ridskolan.
Gud,så härligt att rida redan igen.
Fick en pigg dam som heter Casablanca.
Hon är marginellt större än Petter.
Knäppte nått kort på henne med det blev inte nått bra.
Det var skönt att ta hand om henne för hon stod i boxen.
Hon var pigg,så jag fick jobba med att få henne att göra halt.
Vi skrittade över liggande bommar idag.
Så det kändes att vi har tagit ett steg till nu.
Hade fått ett sms när jag hämtade västen och
det var Göran som hämtat killarna hos Sara.
Han hade med sej programmet för hhc´s matcher fram till dec.
Det visade sej vara 1 gång i vardera okt,nov,och dec som vi skulle behöva barnvakt.
Och det kanske finns nån som ställer upp då??
Ja nu är det nog natti.
I morron ska jag till tandläkaren vid 10,hua....

Kommentarer
Postat av: Sara

behöver jag säga något om barnvakt? :)fast jag tror inte ja låg på topp idag precis men men, sånt kan ändras. :)

2007-09-30 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0