Trött men lycklig!!

Igår efter att jag jobbat till 15,
så hade Göran maten på gång när jag kom hem.
Jörgen,maja och mamma var här oxå.
Mamma hade gått på stan en sväng och hittat lite kläder.
Vi åt tillsamnans och sdae sedan hej då till Maja och Jörgen och Göran
sedan for vi till stan för att se bio.
Shrek var den barn filmen som gick så vi kollade på den.
Var lite sen så vår bokning hade redan gått ut men våra platser fanns kvar.
Köpte lite popcorn och godis innan vi gick in.
Mitt i filmen vela både Dennis och Tobias ha mera dricka,
så Dennis och jag gick och köpte det.
(Jag var så himmla kissnödig så jag sade inte emot!!)
Var hemma runt 19.
Kollade lite på tv.
Lade oss,efter en jättebra drama/komedi,vid 23.
Mamma sov i vardagsrummet och det verkar ha gått bra.

I morse tog vi en promenix till havet.
Killarna cyklade.
Göran hjälpte till som vanligt när vi kom ner dit,
så mamma och jag och en sur och puttig Dennis gick hem tidigare.
Tobias och Göran kom efter en stund.
Gjorde mej i ordning och sade hej då till mamma och sedan for jag på jobbet.
4,5 timmar skulle jag jobba!!!!
Det gick hur fort som hellst.
Donade med partnerskapen en del så därför gick det mega fort.
Lämnade över till några andra,när det var dax att byta om och åka till ridhuset.
Hade härliga Casblanca igen.
Fick göra iordning henne idag. Supersnäll är hon.
Gjorde baby knut på stiglädret idag och då gick det bättre med travet.
Förra veckan kändes det inte rätt utan då fick jag stigbyglarna under foten när  vi skulle trava.
Idag var det fri trav flera gånger och det är härligt!!!!
Fick inte ta hand om henne efteråt för det var en grupp efter som skulle ha henne.
Men det var ok ändå.Fick hjälpa till med Prinsen.
Bestämde vi skulle ta med fika nästa gång och ta en kopp kaffe efteråt.
När jag kom hem var killarna i duschen och nu har det just blitt tyst där inne. 
I morron är Dennis och jag hemma själva.
Ska dona i källaren så det kanske blir nån ordning där
och så kommer det nån som ska byta elskåpet.
Ska nog gå till Colorado oxå en sväng.........

Kommentarer
Postat av: Anna..

Ja vill ha fler foton.. Orkar ej läsa allt.. Puss A
ops.. skrev en kommentar..

2007-10-16 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0