Torsdag.

Ja, det är det och jag är redan hemma...
Just det jag har haft matbjudning ja.
Det var roligt när man kom på hur man skulle säga för att det inte skulle
låta som om man hade hur mycket grejor som hellst som var i.
Stor handlade på väg hem.
Det är ju lön idag!!!
Igår var det ju Stockholm som gällde.
Det känns idag.
På väg hem igår blev jag så åksjuk att jag kollade att det fanns påsar bredvid mej.
Klev ju upp redan kl 5, så det blev natti strax efter killarna igår.
Men när jag vaknade i morse var jag fortfarande dålig...
Det var roligt igår,
det är det ju alltid när man får prata lika jobb.
Träffade vår nya regionschef.
Han är ung, men säkert finns där potensial.
Kändes som om det var givande i går men just nu kommer jag inte ihåg mycket.
Ska kolla igenom det jag skrivit och sedan får vi protokoll oxå.
I morron är det matbjudning igen.
Då ska det vara en quesadilla och en milkshake till.
Så det blir lite fest då.
På lördag har jag 9,45-20,45 men jag ska försöka avbryta det en stund tidigare.....
Vi har ju problem med den ena bilen så det vill nog Göran fixa med då.
Söndagen går nog som en dans för jag har ju ridning kl 17!!
Majsan kommer då oxå och ska sova här.
På måndag åker vi nog till Söderhamn och badar som jag skrivit tidigare.
Och på onsdag till Sundsvall.
Sms:ade med lillLinda och vi får väl se om hon följer till Söderhamn för Jocke får ju inte plats.
Men annars kan dom ju följa till Sundsvall för dit tänkte vi åka x-tåget.
Nej nu ska jag njuta av att redan vara hemma!

Kramisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0