Söndagens badkalas.

Efter att ha ätit en sen lunch åkte vi och fixade med paket
till födelsedags barnet.
Mötte flera som var sena...
Det blev passande nog ett badlakan och en bil man kunde stoppa in i en "box" och
så körde den ut jättefort.
Hittade reflex som det stod Grattis på oxå.
Killarna gick av vana in på killarnas och bytte om och donade.
Tog med Dennis och visade honom hur det gick till. 

image597

Här sitter killarna efter bad ca 1 timme.
Så då var det fika dax med glass.

image598

Här är det paket öppning som gäller.
Vart efter han öppnat barnets paket hoppade dom i pollen igen.
21 barn i poolen,kalas mamman räknade flera gånger om och om igen.
Erika kom och bytte av mej vid 16,så jag kunde fixa till mej och åka och rida !!!!

image599

Här var killarnas paket på väg att slitas upp.
Men det var en hit att ha det på badhuset.
Sade till Tobias att det kan vi kanske ha nästa år,
nu har vi ju redan planer för hans kalas som är om 2 veckor.
Fast 2 timmar var nog lite länge,
barnen hoppar och leker den första ½ timmen men sedan dör det ut....
Dom är ju vana att bara vara i så länge.

På ridskolan hade jag Prinsen igen.
Han gick lektionen för så jag hjälpte till före.
Men sedan fick jag sköta om honom.
Ska komma ihåg morot nästa gång.
Ska även ha kaffe då oxå.
Vi, 3 st, gick upp i kaffeterian och fikade när vi var klara.
Soffan vår ridlärare kom oxå dit en stund.
Men Göran ringde och skulle ut på jobb så jag fick
avbryta lite tidigare än dom andra.
Här är ett gammalt kort på Prinsen.

image600

Nej nu är det lite tv som gäller.
I morron vela Dennis gå till Collo så det kan vi väl...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0