Så lagomt!!

Nu är jag hemma efter 3 dagar i Gävle
med lagtexter, grupparbeten, ideologi, förmaningar, nya bekantskaper,
bowling, simning och massor av mat i bagaget.
Det har varit roligt, intressant och lärorikt dessa 3 dagar.
Och hade jag lite höst depp så är den som bort blåst nu!!

Jag har skött mej jätte bra med maten.
Frukosten har jag varit med på men ett ägg,kaffe och en liten macka har det blitt.
Lunchen åt jag bara första dan,sedan blev det soppor dom andra.
Middagarna har jag ätit oxå, men med måtta.
Gått i alla trappor jag kunnat, simmat och kastat boll på em i poolen.
På bowlingen såg vi till att det bara var ca 2 i lagen så man fick lite attt göra!

När jag var ute första lunchen och kollade kläder provade jag byxor i stl 44 men fick byta till 42!!
Ganska många har reagerat på att jag var lite mindre än sist!

Jag får återkomma med Gävle resan för nu är det matbjudning på jobbet som väntar.

Först lämna Dennis till kl 9 sedan fredags möte på jobbet och efter det börjar matbjudningen.
Ska bli spännande att se hur dom gjort där.
Hade tänkt åkt till Gävles Hemköp men tiden räckte inte till.
Lämnade ganska bra info om hur jag tänkt,
men är det nån annan som gör så blir det annorlunda.  

Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0