Ojoj!

Så kan jag sammanställa dagen.
När Sara kom i kväll grattulerade jag henne för att var den
10:de som kom på besök hos oss idag.
*Vid 10 i morse så kom en dagis kompis till
Tobias och Dennis med pappa och lilla syster.
Dom stannade på lunch ,jag stekte plättar med glass och sylt till,
och vi tog en promenix efter lunchen.
Kaffe när vi kom tillbaka och dom åkte vid 14,30.
*Ulla med barnbarnen Kajsa och Nils kom sedan vid 15,30.
När alla var kvar kom Agda och Jocke för möte med styrelsen på jobbet.
Kajsa och Nils mamma kom och hämtade dom vid 16,30.
Så när Sara kom vid 18,30 så var hon den 10:de......
Men nu är jag helt själv,och sitter framför datorn.
Göran har åkt på hockey, och Sara hem.
I morron är det jobb och kanske på fredag.
Hoppas det fixar sej så jag kan vara ledig har just insett att jag behöver det.
Göran slutar redan kl 13,00 sade han i dag.
Nej nu sak jag slappa framför tvn.
Hej,hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0