Nu igen...

I torsdags när jag kom hem var det bara natti för killarna kvar.
Såg att Dennis gjort nått med håret,men han sade bara att papppa haft
dammsugaren på honom.
Men i går morse såg jag att så var INTE fallet.
Han hade klippt sej själv.
En stor tuss i luggen.
Frågade vart han gjort av håret och det hade han slängt.
När vi kom på dagis såg Britta att han hade ju en rejäl glugg i nacken oxå....
Så när jag kom hem idag så var han nyrakad igen.
Ja,ja, tänkte jag då slipper han lössen som cirkulerar ivarjefall.
Tobias hade Göran försökt att få och raka sej oxå men han vela inte.
Vi mös på med tacos och sedan var det natti för Dennis igen.
Tobias var uppe en liten stund men inte länge.
Kollade på Miffo och dessa svenska filmer handlar aldrig om det jag trott.
Den var skaplig tycker jag.
Nu ska jag göra go´frukost till familjen innan det är dax att bosätta sej på jobbet.
Gänget ska iväg till Rumsta idag.Dom hade nått projekt på gång.
Deras mamma jobbar natt hela helgen.
Ja, det var det.
På söndag slutar jag 15,00 och sedan är det ju ridning så vi höres efter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0