Men...

Mamma och Jenny kan inte ha läst mitt senaste inlägg!!
För då hade det blivit kommentarer.
Har inte vågat berätt för dom om klippningen av Dennis.



Nu har jag jobbat och dragit in massor av pengar.
Till Hemköp ivarje fall.
Det har varit tok mycket folk i 2 dagar nu.
Och när pensinerad personal ryter till och säger-Kalla på mer personal.
När vi är 2 i butiken då blir man inte glad.
Det vet hon att det inte är så mycket personal på söndags mornarna.
Och ibland lär man hjälpa andra i butiken oxå.
När jag sent om sider kom i väg därifrån,
måsta be dom som började kl 15 att komma in i tid så jag kunde komma hem när jag skulle.
Men en av dom struntade i det och kom in försent ändå...????
Hrm, trött nu tappar tråden...
Red ju kl 17,20.
Behövde inte fixa iordning min häst eller göra henne i ordning efter heller.
Men en av tjejerna skulle iväg så jag fick dona med Casablanca.
Hade en fröken som heter Mimosa idag.
Henne behövdes spö på egentligen.
Provade utan och jag fick jobba kan jag säga.
Blev så arg att jag ett tag sade att nu struntar jag i om jag åker av,-framåt ska hon.
Men jag vann tillslut !!!!!!!!
Och då var hon härlig.Travade i volt och på bana idag,på rätt ben.
KUL !!!
Mera mera,sade jag kunde ta dubbel lektion idag.
Vi är så egoistiska Göran och jag att vi fixar barnvakt när Tobias fyller
och åker på våra grejor fast det är hans dag.....
Men han får ha oss hela dan före då det först är barnkalas
och sedan vuxen kalas.Det är nästa helg jag skriver om då.
 Ja, nu sover 3 små änglar i sovrummet.
Maja kom med sin mamma idag när jag äntligen slutade.
Vi ska åka och bada i Söderhamn i morron.
Tack Anna för inbjudan till fika men vi avstår.
En annan gång hör vi av oss, tack.

Oj Petra, vi är inte ledig på torsdag,synd.

Ha de bra så länge ni som läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0