Lördags morron.

Tobias har följt med Ica och hämtat ved.
Ska hämta upp honom på Bredagatan vid 11.
Då har nog Sara kommit hem och hon vela nog följa med till stallet tror jag??!
Mellan 12-13 har dom ridnig för barn.
Dennis är ute med Göran och donar med nya traktorsläpet.
Jag sitter här men funderar på att gå till "Collo"!
Ska ju ha stallkläderna på sedan oxå så dom kan man väl sätta på sej nu eller?
Håller på och koka revbenspjäll i ugnen oxå nu.
Luktar väldigt gott här.
I kväll skulle det kanskebli en film,men jag undrade över bowling,
så vi får väl se hur det blir.
Skulle ju vara kul och få bort stämpeln om när jag kom sist när vi bowlade......
Ja,till och med efter Tobias och Dennis!!!!
Ha det så bra och skriv kommentarer!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0