Lördagen....

Nu får det gå undan i detta ilägg.
Ska på badkalas nu snart och jag har inte
kommit ihåg och köpt nått paket till killen....ops.
Men vi var ju och red igår eller Dennis red ju förstoss.

image595

Ha fick lilla Theo, har jag för mej att han heter.
Det gick jätte bra,han tillochmed
travade ett halvt varv.
Tyckte det var riktigt kul så vi ska dit igen när jag är ledig.
Vi var där redan vid 11,30 och vid 12 så rasade det in barn.
Dom hade bara tagit ner 1 häst men jag tror det blev 3 innan det var klart.

image596

Tobias var på enda tills det skulle provas hjälm då backade han ur.
Tog inte många minuter innan han vela åka hem.
Men det kom en klasskompis till honom vars lillebror oxå skulle rida så då blev det bättre....

Sara och Erika var med hem och åt mina goda revbesspjäll med riktigt hemmagjord mos till.
Sara skulleiväg på tävling senare och vi hoppas att det gick bra,får nog snart veta!!!
Killarna var ute och lekte efter maten.

Tänkte ju vi skulle bowla men det fanns inte nån tid förrän efter 20.
Så vog och åkte in och gick på glassbar istället.
Kollade om vi hittade nån dvd att hyra men kom inte överränns så det blev int nån.
Svängde in till Olle på vägen hem.
Och gissa om det lektes där då!!!!!!
Göran hade turen att få öl.
Kom hem vid 19,30 och då var det ju nästan natti för killarna.....

Idag har dom varit mestadelen ute och jag inne.
Städat 2 skåp i köket så nu vågar man öppna dörrarna igen.
Ska fixa det sista och kalla hem killarna för badkalas nu då.
Erika ska var med den sista timmen för jag har ju ridning i kväll !!!!!!
Göran ska på hockey oxå.
Så vi får väl se vem av oss som hämtar upp dom sedan.

Ha det så bra och
skriv gärna kommentarer det är så kul att se när det är nått nr nere på kanten..!!

Kommentarer
Postat av: Angel

Stolt Dennis på första bilden?! :)

2007-10-21 @ 16:14:33
Postat av: Jana

Ohja!!!!

2007-10-21 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0