Lediga måndagen.

Tycker jag har tillbringat den framför datorn,
men känner i mina tänder att det inte är så.
Mamma hann ringa innan vi åkte,
hon frågade om Dennis skulle sova hos dom i helgen.
Efter lite nix och nej blev det ja.
Var till tandläkaren kl 10,00.
Hade  faktiskt ett hål:(
Åkte och hälsade på Hanna och lilla John efter det.
Och han bara sov han igen.
For till Bättre begagnat sedan och köpte 2 lampor.
Hem och lunch sedan kom Tobias hem.
Satt vid datorn till det var mat dax.
Skriver mitt första cv.
Tänkte jag skulle prova få se om det blir nått.
Har Hanna som bollplank och hon är duktig hon.
Efter maten var det dax för möte på Lingarögården.
Det blir ett till nästa måndag för nu skulle dom visst börja provborra efter uran här.
Och det vill vi inte!!!
Nu är det lite mera korr. läsning för Hanna och sedan natti.
En jobbar dag i morron.
Ha det så gott tills nästa gång!!!

Kommentarer
Postat av: Angel

Har nu läst igenom ditt cv. Den enda kommentaren som jag har är att jag tycker att du i brevet ska skriva texten med åldern nere i sista stycket. hänger ihop bättre då!
Lycka till! jag håller mina tummar och tår!
Kram

2007-10-01 @ 22:42:07
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Sara

CV??? va är det nu som jag inte vet om?

2007-10-02 @ 15:17:13
Postat av: Angel

Läs min blogg och anta utmaningen!

2007-10-02 @ 17:26:10
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Petra

Jasså du tänker prova på att byta jobb å vidga dina vyer lite...Tänker du byta inriktning helt å hållet eller tänker du söka till nån annan mat butik tro??
Önskar dig lycka till å håller tummarna i alla fall.
Kramis

2007-10-02 @ 18:11:11
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Ulla

Jana vad håller du på med!!! Sluta genast annars blir det katastrof

2007-10-03 @ 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0