Ledig onsdag.

Härlig dag i går!!
Gick i pyjamas både,Dennis och jag,fram till klockan var
 efter 12.
Satt vid datorn och skrev om ett cv och sedan pratade jag i tele hur länge som hellst.
Städade och torkade golven sedan var det dax att hämta Tobias för att
åka på stan och köpa en jacka.
Det blev varsinna till killarna,som Tobias satte på på en gång.
En svart soft shell jacka,liknande den jag har.
Gick och åt en glass efter.

image591

Här sitter dom med en varsinn glass på 24 karat.
Men det visade sej sedan när vi var och hälsade på farmor att Tobias var riktigt hungrig.
Var på mitt jobb och handlade lite sedan for vi förbi på Bredagatan.
Där träffade vi Ica som vi inte sett på väldigt länge.
Hon värmde grekisk pytt i panna men det dög inte till Tobias,det var lite starkt.
Så det slutade med en korv macka.
For hem,kom hem nån minut före Göran bara.
Tog en cykel/promenad efter maten.

image592

In i djupaste skogen känndes det som vi var.
En biotop skog har vi här,där var vi.
Killarna gjorde det bra som cyklade för det var lite svår tärräng.
När vi kom hem gick dom in till Sanna och Göran kollade datorn lite sedan for han på hockey.
När killarna kom hem stoppade jag dom i duschen. 

image593

Här är Dennis klar men snygg frilla!!!

image594

Tobias skulle vara ruffsig bara han.

Gjorde varmamackor till kvällsmat,sedan sov dom vid 19,30.
Så jag hade det himmla mysigt vid tv´n.
Synd att inte Gray´s är tidigare så man kan gå och lägga sej tidigare.
Göran hann hem och försökt prata med mej mitt i Gray´s......
Det går ju inte.

Ja,det vr dan igår det.
Idag jobbar jag till 22,15 och på fredag till 18,15.
Ska försöka få upp mamma på lördag till söndag.
Jobbar till 15 på lördag och tänkte vi kunde gå på bio eller nått med killarna sedan.
Hon får sova inne nu för det är fullt med grejor i lillstugan och möss kanske=)
Ha det så bra så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den här var bra: "Göran försökte prata med mig udner Grey´s...det går ju inte" Hahaha, stilistiskt snygg kommentar:-)

2007-10-11 @ 10:21:29
Postat av: En som saknar er!

Åh,jag vill också umgås med er och äta glass!! Hur tuffa ser inte grabbarna ut då?

Känner att jag kommit in i en period då jag saknar allt och alla. Skulle nog behöva en Hudik-resa och bara umgås med nära och kära. Tur att mamma och sara kommer i helgen! :)

Saknar er alla!!

2007-10-11 @ 15:48:35
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Jana

Det har nog med årstiden att göra Angel!!
Jag vill bara vara med killarna och Göran hela tiden när jag inte är med dom!!Och vara med såna som gör en glad och bekväm!!Mamma kommer till oss i helgen oxå.Kom du med hem snart så vi bara kan vara nån dag,fast det är pulka åkning snart va??Kramisar.

2007-10-11 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0