Jag har tråkigt...

Så jag tog och kopierade Saras har du någonsin.....


har du någonsin
blivit kysst
: japp
ätit sushi: oh ja,när jag är i stockholm ska det ätas minst en gång.
stått på scen:  inte om jag inte måste,men det har väl hänt i yngre dagar
blivit dumpad: dumpat har jag gjort oxå!!
varit ihop med någon som varit otrogen: mm visst hände det.
varit med om en bilolycka: nää,peppar,peppar..
klättrat på berg: Räknas Järvsö??

motsatta könet
gillar du någon just nu från det motsatta könet: älskar till och med ,min man och mina 2 killar.
vet den om det: absolut,sade det till varann igår kväll senast.
gillar någon annan dig just nu: mina alla killar då vet jag med säkerhet.
vad tittar du på hos en kvinna/man: händer är kul att kolla in.

inom de senaste 48 timmarna
har du haft ett seriöst samtal: japp utan killar kan man prata mycket och länge.
kramat någon: ca 8!!
bråkat med en kompis: nähä,ska man det?

gillar du att
ge kramar: många och myckat.
ge massage: nja det ska man väl få eller?
gå promenader i regnet: det finns inget dåligt väder bara kläder.

övrigt
svär du för mycket: beror på sällskapet...
när duschade du senast: igår kväll,efter ridningen
vilken färg är det på dina byxor just nu: röda mysisar.
vilken låt lyssnar du på just nu: ljudet från barnpogram på tv´n räknas det?
vad var de sista du sa: bra så?
vad är bredvid dig just nu: bokhylla med massor av album i
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn):  ganska väl städat,just gjort det...
vad var det sista du åt: shake med cappucinosmak...
hur är vädret just nu:strålande sol och 4 grader.
vem pratade du med sist på telefon: stor linda när vi skulle hämta Tobias igår.
vad gör dig glad: just nu är det när  jag sitter på hästen.
vart skulle du vilja åka: en resa till värmen är ju en dröm.
Har du åkt limousine: never.
Har du varit med i lokaltidingen: om en forografkommer i närheten av killarna så är vi med dan efter..
Har du övernattat på ett tak:  tyvärr inte än...

Har du saker hemma som tillhör någon annan: ja men det tror jag nog.
Sommarens snyggaste: Iris..
Bästa present du fått: Pengar är tyvärr alltid bra!! 
Söndagssysselsättning: rida just nu
Vilka hårfärger har du haft: råttfärgat till blont och nu brunt med slingor i
Har du mest skivor eller filmer: barnfilmer då
Föredrar du att vara singel: hua hemska tanke.
Är du nöjd med dig själv: jobbar på det har 14 kg kvar enligt min mentor...
Vem vet mest om dig: min man är det nog.
Svart eller blått: svart för då ser det smalare eller renare ut
Gitarr eller panflöjt: panflöjt
Sover du naken: hellst pys,men det är inte alltid så populärt....
Bor du ensam: med lilla familjen i ett rött hus på landet.
Hur ser ditt rum ut: vardagsrummet jag nu är i är gult med öppen spis och tv,dator och stereo.
Csi eller Prison break: CSI
Har du långa naglar: nej då.
Spelar du i något band: nej tack.
Finaste färgerna: tycker om rött just nu
Hur många piercings: Endast i öronen
Vad tycker du bäst om hos dig själv: att jag lyckats gå ner 25 kg är ganska skönt att tänka på just nu
Smink eller inte: smink,när man är klädd...
Är du allergisk mot något: nää inte vad jag märkt.
Favorit brädspel: Dennis har ett lotto spel
Din civilstatus: gift 2 barns mor.
Har du något djur: hönor och duvor
Vad dricker du: kolsyrat vatten
Vad föredrar du dusch eller badkar: bara jag får bli ren så
Har du någon familj: man och 2 barn,föräldrar,en lilla syster
Dina framtida studier: kanske skulle börja plugga nått..
Är du född: 711030
Hur bra är din humor: nån skrattar ibland....
Artist/grupp du har flest skivor med: kanske skulle vara typ kiss eller nått men dom är kvar hos mina föräldrar
Hur är din klädstil: klassisk tror jag
Bästa konsert: rhapsody in rock i järvsö kanske
Vilka länder har du varit i: Sverige, Finland ,Norge,Danmark ,Grekiska Kreta,USA.
Ditt namn: Ann Mariana Jana runnfors
Favorit pryl: Mobilen
Senast lästa bok? Liza marklunds näst sista
Senast sedda film: på bio: efter bröllopet
Ditt stjärntecken: skorpion
Studerar du: ´kanske ska börja igen?? 
Vad vill du ha: just nu skulle lite mera pengar sitta bra...
Ditt ursprung: Sverige
Din ålder: snart 36


Ja det var det lite konstiga frågor som man kan tolka på olika sätt me roligt ändå.
Hoppas det var trevlig läsning...

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det va en rolig läsning om dig..
Fast det mesta hade jag ju koll på redan :)
Hoppas allt är bra med er.
Kramis.

2007-10-09 @ 17:52:27
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0