Höstdepp.

Ja,så är jag inne i det oxå.
Igen känns det som,inte så farligt men det känns tungt.
Vill bara vara hemma och mysa hela tiden.
Min kropp vill det med för jag hade bara gått ner lite när jag var och vägde mej igår.
Ganska bra på jobbet var det,där gör man alltid nån nytta.
Vi har fått ny skrivare och det är en utmaning varje gång man ska skriva en skylt.
I morse kom killarna till mej innan jag hann väcka dom.
Jag hade precis bäddat så Dennis hämtade en filt och där hade
vi tre en koja en stund innan det var dax att börja böka.
Men det gick bra ändå idag.
Vill Tobias ska ha lite bättre skor nu och jag köpte ju
sådana i helgen,men det är så svårt att få på dom.....
Dennis har sina och det går bara bra.
Men jackorna används i varje fall.
Nästa ti-to sak jag på kurs i Gävle.
Pratade med mamma så vi skulle ta en kväll i Valbo oxå.
Hon kommer i morron,var sugen på att se Shrek,men det var inte Göran.
Så vi får väl se om vi lämnar honom hemma eller tar honom med och går och bowlar ist.
Mamma kunde göra båda sakerna lät det som.
Nej nu är det dax att fixa för dagen,Dennis har fotografering på dagis idag.
Jag har matbjudning.
Tapas grejor ska jag bjuda på.

Ha det bra så länge!!Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0