Fredags mys.

Ja,nu är vi hemma allihopa och dom små har redan somnat,
eller redan är väl att ta i kl,är ju över nio nu.
Har just bokat biljetter till Shrek i morron.
Mamma kommer och vi ska se den då.
Jag hade en biljett hemma och fick två på jobbet idag!!
Hade lämnat in förslag på vad vi skulle kunna göra för aktiviteter på jobbet,
inget som ska göras tror jag,
men att man försökt fick man två biljetter för.
Hade en pratstund med chefen sedan och den gick jättebra så
om man får säga så, så svävade jag på moln en stund:)

Nu var det andra gången vi for upp....
Brandvarnaren har gått i gång 2 gånger nu och inte en rörelse från killarnas rum,
är det bra eller??Kanske batteriet är slut nu?
I morron är det jobb till 15.
Men det känns kul.
På söndag blev det till 16,30 för jag vill ju på min ridskola och har fått en
tjej som jobbar min kväll!!!!!!!!Tack,tack,tack!!

Nej nu är det Dodido!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Jaaaana! Du kan ju inte skriva så begriper du väl!! "Hade en pratstunde med chefen, och det gick så bra så..."Nu vill vi ju veta förstår du väl!!:-)

2007-10-13 @ 09:23:44
Postat av: Petra

Halloj... Tyckte ni Shrek filmen va bra?
De tyckte då vi när vi va å såg den....
Här har det ju varit en massa kalas hela helgen,så det kommer en hel hög med bilder på pixboxen om ett tag...
Kramis.

2007-10-14 @ 12:31:03
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0