Fixat då!

Idag har Dennis och jag varit hemma hela dagen.
Vi är ju lediga på onsdagar vi 2.
Vi fick besök redan kl 9 i morse av Hanna och lilla John,som hade namnsdag idag!!
Grattis,grattis.
Åt frukost och sedan gjorde Dennis muffins med lite hjälp av mej då:)
Hämtade lite till kläder som vi hade nere i källaren,
hoppas det passar,nått i varje fall...
Till lille man förståss var det ju.
Kollade lite mera nu och såg det finns i nästa stl oxå så det är bara att
komma sedan när han kommer till 74-80!!
Dom åkte vid lunch tid och Dennis och jag tog en runda ute.
Dennis har ju lärt sej cykla utan stödhjul nu.
Satte oss på bron och skulle vänta på Tobias som skulle komma med taxin från skolan.
Men Tobias fröken ringde och sade att han inte kommit på taxin utan gått till fritids.
Nu igen!
Förra onsdagen kom han inte heller med taxin hem.....
Ringde Göran och han åkte och hämtade och kom hem med honom.
Han fick ju stanna men det kändes bättre att hämta honom när vi skulle.

Men jo,mitt CV var ju till en jobbansökan.
Det är ett företag i stan som söker receptionist/växeltelefonist/ekonomiassistent.
Min dröm har ju länge varit att jobba i en typ reception och svara i telefon.
Det var Göran som hittade annonsen i tidningen i
lördags så det var bara att sätta sej och försöka få till den.
Han tycker ju inte om mina tider på jobbet,
varken kvällar eller helger.
Så det är iväg skickat och jag hoppas jag gjort rätt,
men vi får väl se hur det går.

Tog och blekte håret idag oxå,
men det var meningen det skulle bli slingor men...
Vet inte riktigt hur jag ska ställa mej än,
det är ju ljust och frächt men.......
Får väl ha det uppsatt tills jag vänjer mej.
Eller färgar om.

Japp,det är vad som hänt idag.
jObbar dag i morron till 22,15.
Skriver om det hänt nått....roligt!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men hallå, nu blir jag ju alldeles stöds.(stavas det så?) :D va roligt! vi håller tummarna här på breda!!

2007-10-03 @ 20:52:44
Postat av: Petra

Håller tummarna för att du får jobbet....
Va spännande...
Ja tycker det låter bra me håret jag,kanske jag får se det på lördag kväll då :D (om du nu läst va jag skrev på msn)
Hare så länge.. kramis

2007-10-04 @ 12:18:38
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: jenny

men va wooolit!!! -Att du sökt nytt jobb! Det är alltid kul å stimulerande att göra något annorlunda å bryta rutiner ibland! Byt kort på facebook så man får se hur det blev i frizzen efter the make over! :) Ha en bra helg! Kram.

2007-10-05 @ 17:46:00
Postat av: Angel

Nu har jag läst detta inlägg i alldeles för många dar. Dags att göra en uppdatering!!! ;)

2007-10-07 @ 17:41:34
URL: http://angel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0