Men i morron så..

Då bär det änteligen av mot stora staden!
Efter att ha väntat sedan i mitten av august är det nu dax!!
Resväskan står packad och det blev faktiskt bara en!
Hade trott det skulle bli 2 men inte.
Kanske för att jag vet jag får några timmar på lördag själv på stan när
gänget med lilla syster i spetsen ska gå på Globen och kolla på Monster Jam.
Vi kommer ner vid 14,30 i morron 2,5 timmar tar det ner.
Ska till Jenny och lasta av den lilla väskan vi har med.
Sedan lutar det åt bio kanske.
På fredagen är det nog Junibacken som hägrar och Göran vill gå på Wasa musee´t.
Och det ligger ju vägg i vägg så det får väl bli fredagen det.
Vi ska ju inte stressa så mycket heller.
Jenny har kollat in en bowling hall,och jag vill ju ha revanch sedan 2 år tillbaka.
Funderade om jag skulle ha packat badkläder oxå ,men det har jag lagt ner nu.
Det finns ju en stor lekpark i närheten av Jenny men det är väl inte
troligt att vi kommer att gå till den för det väntas ju inte så bra väder.
Många stora leksaks hus finns det ju oxå och dom vill killarna säkert gå på....
Monster Jam börjar kl 13 på lördagen.
Så dom kanske ska vara där vid 12 och då får jag fara till stan!!!
Ska ut och surfa lite nu och kolla öppningstider.
Vi kommer hem kl 5 på söndags kvällen så det blir inte nån ridning för mej heller tyvärr.
Kunde stressa iväg men känner nog att jag inte skulle orka det.
Skönare att komma hem i lugn och ro,
Vi får ju fira Göran när vi kommer hem.
Kanske vi går på kondis och att han får en tårtbit där men paketen får han hemma.
Sköt om er medans vi är borta!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0