Det tog om...

Himmla förkylningar som går nu.
Skickade kanske iväg Dennis för tidigt,men han hade ju inte feber och då tyckte vi det var lungt.
Men nu har han, kan jag säga.
Märkte på honom i morse att det inte var så piggt,men han försökte...
Vi åkte till stan och där var han bara loj och satt i en kundvagn hela tiden.
Så vi tog med vår lunch till Anna och åt där sedan for vi hem.
Det var meningen vi skulle hämta Tobias och gå på stan med honom men jag
sms:ade hans fröken och bad dom skicka honom med taxin.
Och det lyckades.
Hade fått byxa och jacka av Anna som vi skulle handla så det gick bra ändå.
Dennis somnade när vi for hem men skulle vara med vid inslagningen av juljlapparna.
Men när Tobias kom hem så försvann Dennis, då hade han gått och lagt sej.
göran kom hem och han fortsatte sova.
Killarna gick ner i källaren och jag gick ner och skulle byta i tvätten.
När jag kom upp satt Dennis vid dörren till trappan och grät.
Då hade ju han självklart vaknat just när jag gått ner.
Han vela oxå gå ner till källaren,men han orkade inte riktigt.
Göran lovade dom skulle komma upp snart.
Och Dennis tyckte det tog alldeles för lång tid.....
Kollade lite tv och försökte äta lite och sedan var det natti.
Göran ska vara hemma i morron med honom.
Det skulle kanske bli ramaskrik på jobbet om jag var borta igen.....
Nu är det tv som gäller en stund.
Tobias och jag ska ha en mys kväll i morron.
Efter att jag hämtat honom ska vi på stan....

Kommentarer
Postat av: Angel

Men uscha då! Inte roligt att vara sjuk, igen!!

Sitter och funderar över jul och skulle vilja att killarna skickar en varsin önskelista till mig! ;) Du kan hälsa dem att tomtenissarna i Sundsvall gör allt för att killarna ska få det de önskar sig av tomten!
Vart firar ni jul i år? Maråker?!
Kramar i massor!!!!

2007-11-27 @ 09:30:59
URL: http://angel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0