Så sant så...

Jo men visst, så är det.
Jenny hade så rätt i sitt inlägg,det är snart sommar och det blir inte lika mycket bloggat.
Önskar nu att vi kostat på och haft trådlöst i huset så man kunde sitta ute.
I dag regnar det men både killarna och Göran är ute ändå.
Inte jag inte.
Vi ska ha fack möte i morron och jag skulle skriva ner förra protokollet ,men när jag satte mej och kollade så hade jag redan skrivit ner det.
Duktiga jag!!
Så då känndes allt lite lättare.
I morron ska ajg iväg och väga och mäta,låter som när killarna var riktigt liten.
Men nu är det jag själv som ska i väg.
På jobbet tror dom att jag gått ner 10 kg,men jag är glad om det är 7.
Kläderna sitter redan mycket bättre.
Har bestämt att köra mixad kur nu med 1 mål mat inlagt i 3 veckor.
Sedan ren kur igen 3 veckor och då börjar jag sedan äta mixat i midsommar
veckan och sedan går jag på semester.Ska till Stockholm v:27,vill ju vara riktigt fin då!!
Ja det var det,nu ska jag vattna mina planter.
Vi höres!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hello..
Kan du maila mig å berätta lite om hur kuren funkar som du äter/dricker.. va det camebridge du kör??
Det jag är intresserad av är va det kostar å så per vecka m.m
Tack på förhand..
kramis

2007-05-08 @ 19:38:55
Postat av: Hanna

Men oj vad bra jobbat med kurerna! 7 kilo!!! Eller kanske 10 :-) Blir spännande att få se dig snart!

2007-05-09 @ 08:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0